.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راز دو پیروزی ارزشمند ایران برابر آمریکا(+ آنالیزبازیکنان/آمار بازی)
اگر ادعا کنیم که ایران بازی به بازی بهتر می شود اشتباه نکرده ایم. نمایش بازیکنان ایران بازی به بازی بهتر شده و اوج این نمایش را می شود در دیدار هفته هشتم این تیم برابر آمریکا دید. آمریکایی که از شروع مسابقات حتی یک امتیاز هم به تیمی نداده بود در دوبازی تهران بدون کسب امتیاز به کشورش بازگشت. این نه فقط به خاطر شرایط جوی مسابقه که به خاطر کیفیت بالایی است که بازیکنان به نمایش می گذارند.

شمال نیوز: اگر ادعا کنیم که ایران بازی به بازی بهتر می شود اشتباه نکرده ایم. نمایش بازیکنان ایران بازی به بازی بهتر شده و اوج این نمایش را می شود در دیدار هفته هشتم این تیم برابر آمریکا دید. آمریکایی که از شروع مسابقات حتی یک امتیاز هم به تیمی نداده بود در دوبازی تهران بدون کسب امتیاز به کشورش بازگشت. این نه فقط به خاطر شرایط جوی مسابقه که به خاطر کیفیت بالایی است که بازیکنان به نمایش می گذارند. همانطور که درگزارش بازی اشاره شد در ست اول و دوم بازیکنان  ایران نمایشی بسیار برتر از حریف داشنند. 

 نمایشی فوق العاده که در آمار پایانی هرست خودنمایی می کرد. آمریکایی ها هرچند در دیدار اول مقهور تماشاگران بودند و البته پروازشان به تهران آنها را خسته کرده بود اما در دیدار دوم نمایشی به نسبت خوب و کم اشتباه داشتند. آنها کمتر از بازی قبل خطا کردند و در دوست اول از تعداد خطاهای بازیکنان ایران هم کمتر خطا کرده بودند. آنها برخلاف انتظار به خوبی جوسالن را می شناختند و تحت تاثیر آن قرار نگرفتند. اما بازیکنان ایران با انرژی ای که جمعیت می گرفتند و البته بدنسازی عالی و کیفیت فنی خوب شان بازی را با پیروزی به پایان رساندند.   آمار پایانی بازی
راز دو پیروزی ارزشمند ایران برابر آمریکا(+ آنالیزبازیکنان/آمار بازی)   آمار پایانی بازی نشان از قدرت بلا کنترل بازیکنان ایران برای آمریکایی ها دارد. آبی شدن یک طرفه آمار پس از بازی به خوبی نشان می دهد که ایران چطور از همه بازی هایش نمایش بهتری داشته است. البته این امید وجود دارد که مسائل احساسی روی عملکرد ایران تاثیر نگذارد و بازیکنان ایران مغرور نشوند اما آمار پایانی بازی با آمریکا را می شود قاب کرد و در فدراسیون فوتبال به معنای پیشرفت فوق العاده تیم ملی و دست نیافتنی شدن کیفیت بازیکنان روی دیوار نصب کرد.    آمار بازیکنان ایران   راز دو پیروزی ارزشمند ایران برابر آمریکا(+ آنالیزبازیکنان/آمار بازی)   کواچ در این بازی برخلاف 4 بازی اول و مطابق 3 بازی اخیر از ترکیب اصلی استفاده کرده است. بازیکنان تیم ملی ایران به آمادگی کامل بدنی رسیده اند و اگر این شرایط را حفظ کنند بدون شک لهستان هم تیمی نیست که بتواند از پس ایران در تهران بربیاید.   آمار بازیکنان آمریکا   راز دو پیروزی ارزشمند ایران برابر آمریکا(+ آنالیزبازیکنان/آمار بازی)   سرمربی آمریکا با تعویض های مداوم تلاش کرده که تیمش را به بازی برگرداند. این تیم برخلاف 6 بازی اول که از یک ترکیب استفاده می کرد در این بازی به همه بازیکنان فرصت داده که سرعت ایران را بگیرند. تیم ملی آمریکا اما موفق نشد به هیچ وجه به بازی برگردد و هیچ وقت حتی نتوانست به امتیاز 23 برسد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.